سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، قدرت تشخیص اخلاقی و نمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 آذر 26 , ساعت 1:33 عصر

جلوه های نمایشی هولوگرافی 

نمایش ویدئوهای هولوگرافی بسیار جالب و دقیق هستند و وضوح در آنها بسیار بالاست این وضوح بستگی به هولوگرام دارد. مشخصه های متعددی در نمایش ویدئو های هولوگرافی وجود دارد که این مشخصه ها در قسمت  پشت و جلوی صفحات نمایشی ،فیلم ها و پروژکتورها را به کار می گیرد .یکی از مشخصه های به کار برده شده رنگ مشکی است که در آن شخص و یاشی در پیش زمینه ی مشکی در آن نمایش داده می شود بدون اینکه اثری از رنگ مشکی بر آن باشد.جلوه های نمایشی هولوگرافی با نمایش مستقیم بر روی صفحات هولوگرافی شفاف همانند نوارهای هولوگرافی نمایشی Adwindowصورت می گیرد .
Adwindowنوارهای مایلار شفاف خاصی را برای نصب بر روی یک صفحه ی سخت ارائه می دهند .با نصب صحیح این پلی استر (مایلار)جلوه های روحی خاصی بر روی صفحه ی شفاف پدیدار می شود و اشخاص و اشیای حقیقی در ماورای این فیلم ها برای ایجاد صحنه ی خاص تداخل داده می شوند 

 فیلم های هولوگرافی 

معمولا نمایش های هولوگرافی در صدد نمایش یک تصویر با جلوه های شفاف ویا هولوگرامی است.اگر تمامی شرایط مناسب همانند نورپردازی ،نوردهی از قسمت پشت منظره فراهم شود شی و یا شخص به صورت معلق و یا همانند یک هولوگرام نمودار می شوند .به طور عموم نمایش های هولوگرافی شی برای ارتقای جلوه های سه بعدی آن صورت می گیرد .


شنبه 96 آذر 25 , ساعت 7:41 عصر

 برچسب امنیتی 

هولوگرام سوالاتی در مورد کاربرد هولوگرام وجود دارد مثل کار هولوگرام و یا برچسب های هولوگرام چه کاری انجام مبدهند . در این مطلب به سوالات شما پاسخ داده میشود. و در مورد آن اطلاعاتی کسب میکنید. 
در ساختار متفاوت و اندازه ها و طرح های متفاوت در دسترس بوده و یک هولوگرام امنیتی سه بعدی میتواند در اشکال مختلف وجود داشته تا با تجهیزات بسته بندی و نام تجاری منحصر به فرد متناسب باشند.تعدادی از خصایص ضد جعل آن ها نیز به صورت آشکار و نهان در آیزن جاسازی شده اند.

خصایص:
تصاویر سه بعدی شفاف,با عمق و پهنای افقی و عمودی.
ساخته شده از مواد منحصر به فرد و فرآیندی دقیق.
استفاده ی آسان.
بدون نیاز به بیننده یا خواننده ی خاص.
امنیت چندلایه با استفاده از تکنولوژی آشکار و نهان
فرآیند تولید بالا.

برچسب های امنیتی هولوگرام

هولوگرام های امنیتی برچسپ هایی با یک هولوگرام چاپ شده به دلایل امنیتی هستند.جعل هولوگرام ها و برچسپ های امنیتی بسیار دشوار است چرا که آن ها نسخه ی ثانی هولوگرام اصلی هستند که گران و تخصصی بوده و مستلزم تجهیزات پیشرفته ی تکنولوژیک هستند.
هولوگرام های سه بعدی مشکل ترین نوع هولوگرام برای جعل هستند,آن هم با ماشین هایی که میلیون ها دلار هزینه ی خریدن آن هاست.
جعل هولوگرام ها بسیار دشوار است چرا که قادر به نگهداشتن تصاویر متحرک مانند انیمیشن است.هولوگرام ها از مواد منحصر به فردی ساخته میشوند که خریدن آن ها دشوار بوده و برای تولید نیاز به تجهیزات گران قیمتی دارند.
این راه حل ها به عادت تبدیل میشوند تا با نام تجاری و نیازهای بسته بندی جور درآیند.خصیصه های آشکار و نهان ضدجعل در آیزن جاسازی شده اند.
از آنجا که این فرآیند بر اساس فوتوگرافی بوده و طراحی آن بسیار انعطاف پذیر بوده و میتوانند تصاویر انسان,حیوان و یا تصاویر انتزاعی باشند.


شنبه 96 آذر 25 , ساعت 10:54 صبح

 دلیل اصلی وجودانواع بارکد 

بارکدها درنوع خود متفاوت هستند و اینکه کارایی متفاوت دارند اما یک دلیل مهم و اساسی برایوجودانواع بارکدها است یک دلیل اصلی وجود دارد که بسیار ساده و آسان است و میتوان به آن توجه کرد این دلیل به این صورت است که  بارکدها برای رفع نیاز های صنایع مختلف تولید شده اند و هر صنایعی نیاز به یک بارکد خاصی دارد.

بارکدها در صنایع

یک مدل از انواع بارکد برای کنترل نهایی استفاده میشود . کد upc دارای طولی ثابت است و به طور اختصاصی در فروشگاه یا تولیدی مواد غذایی استفاده میشود . این مدل از انواع بارکد برای سوپر مارکت ساخته شده که با استفاده از 12 فضایی کافی برای تعریف محصول بما میدهد 

مدل دیگر از انواع بارکد برای صنایعی که در آن ها نیاز به قرار دادن عدد و حروف در کنارهم است استفاده میشود . این روش کدگذاری عمومی ترین روش کدگذاری است که از قدیم به کار برده میشود . این روش برای همه تولیدی ها بجز صنایع غذایی استفاده میشود ولی بخاطر اینکه طول این بارکد زیاد میباشد در جاهایی که اندازه برچسب بارکد دارای اهمیت است توصیه نمیشود.


دوشنبه 96 آذر 20 , ساعت 10:5 عصر

 برچسپ هولوگرام در بسته بندی 

در کار و تولیدات خود باید سعی کنید که عواملی را مدنظر قرار دهید این بسیار مهم است که شما با تفکر و برنامه ریزی قبلی اقدام به کار و تولید کنید در نهایت کار شما به عنوان نشان گذاری کالا ی شما بستگی دارد. مانند هر قطعه ی دیگری از نشان گذاری چاپی مواد,عناصری وجود دارند که میبایست پیش از درگیر آن شدن و طراحی برچسپ هایتان مدنظر قرار دهید.
برای مثال فاکتورهای زیر عناوین خوبی برای شروع به تفکر است:
علت اصلی استفاده شما از برچسپ ها چیست؟بازاریابی,امنیت یا….غیره.

آیا میخواهید علامت مرسوم شما شامل برچسپ هولوگرام شود؟
آیا متنی وجود دارد که میخواهید مشمول برچسپتان شود؟اگر اینطور است از کدام نوع فونت استفاده میکنید؟
چه سبکی را برای طراحی عینی برچسپ هایتان میخواهید؟
کدام تصویر را بر روی برچسپ های هولوگرامتان چاپ خواهید کرد؟
آیا علاقه مند به استفاده از شماره سریال های ساده یا تطبیقی هستید؟
برای سندیت بیشتر ممکن است در خصوص چاپ رنگی اضافه نیز بیندیشید.

چگونگی طراحی برچسپ هولوگرام عالی برای بسته بندی

برچسپ های هولوگرام شاید مقرون بصرفه ترین راه برای حفاظت از تولیدات شما در برابر جعل میباشد.و زمانی که برچسپ های هولوگرام را طراحی میکنید,آن ها بعنوان یک مانع قوی عمل میکنند,به شکلی که جایگزینی و جعل آن ها بسیار دشوار است.بیشتر اینکه در صورت کنده شدن متلاشی میگردند و میتوانند برای اشاره به نیازهای امنیتی شخصیتان طراحی شوند.
درکنار تمام منافع فوق العاده استفاده از برچسپ هولوگرام بر روی محصولاتتان آن ها ظاهری تاثیرگذار را به بسته بندیتان می افزایند.آن ها چیزی ساده برای افزودن به بسته بندی هایتان هستند که میتوانند مشتری را خیره و توجه وی راربه محصولاتتان در قفسه جلب نمایند.طراحی برچسب هولوگرام نشان میدهند که شما توجه مازادی بر طراحی بسته بندیتان داشته اید و امنیت آن را جدی گرفته اید.این موضوع به مشتری وفاداری مازادی را نسبت به محصولات و شرکت شما فراهم می آورد.


شنبه 96 آذر 11 , ساعت 11:10 عصر

برچسب  دولایه هولوگرافی 

در این مطلب سعی شده است تا شما را با هلوگرافی  و برچسب دولایه  که در آن بکاربرده شده است آشنا کنیم . و اینکه این برچسب های دو لایه از چی تشکیل شده اند . مطلبی زیبا و جالب برای علاقه مندان . طراحی دولایه در برچسب های هولوگرام های فلیپ فلاپ تشکیل شده اند . در هولوگرام تکنولوژی که بکار برده شده است به این گونه است که برای شما در این مطلب میگوییم .این تکنولوژی به این صورت است که  نقطه ای که تفاوت زاویه ی میان لایه ی منحصر به فرد را افزایش می دهد در حین ساخت هولوگرام های دو لایه ای به کار گرفته می شوند .در مورد هولوگرام های دو لایه ای این زاویه در بیشترین حد خود قرار دارند و با تعداد لایه های تعریف شده کاهش می یابد.اطلاعات ثبت شده در لایه ی دوم پس از چرخش برچسب رویت می شود .به دلیل پراکنش یافتن نور و این واقعیت که افراد با دو چشم به هولوگرام در دو زاویه نگاه می کنند ،لایه ی مخفی به آسانی قابل رویت است .به هر حال این مسئله اختلال بر انگیز به نظر نمی رسد و اثر رنگین کمانی به وجود نمی آید و با گرافیک لایه ی دوم تداخلی ندارد .با سوق دادن هولوگرام با لایه ای که در آن کلمه ی securedبا نماد کره ی زمین که با لایه ای دیگر که در آن کلمه ی sealبانماد قفل بر روی آن هم خوانی پیدا کند ،انیمشن دلخواه تشکیل می گردد .
برچسب های چسبان بر روی نوارهای چسب دار پنجاه میکرونی که عملکردی بهتر از هیدروژل های به کار برده شده دارند ،تولید می شوند .

شیوه ی فلیپ فلاپ در هولوگرافی 

شیوه ی فلیپ فلاپ از این حقیقت بهره می برد که طرح های هولوگرافی در لایه های اختصاصی از زاویه ی دید مشخصی قابل مشاهده هستند .در یک نمونه ی ایده آل با نگاه کردن به هولوگرام تنها لایه اصلی هولوگرام دیده می شود در حالی که با تغییر زاویه ی دید و یا چرخاندن هولوگرام سایر لایه ها نیز مشاهده می شوند در عین حال لایه های قبلی ناپدید می شوند .طراحی استاندارد چند لایه ای هولوگرام ارتباطی با مشاهده ی هولوگرام از زاوایای متعدد ارتباطی ندارد بلکه به مشاهده ی آن از زاویه ی دید متفاوت و یا رنگ متفاوت ناشب از تداخل نور مرتبط است .پیش طراحی برچسب های هولوگرافی فلیپ فلاپ از رویت لایه های منحصر به فرد در زاویه های خاص بهره می گیرد و هدف از آن ساخت لایه های منحصر به فرد با متن های گرافیکی متفاوت و یا انیمشن سازی است .


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ