سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تدبیر پیر را از دلیرى جوان دوست‏تر مى‏دارم . [ و در روایتى است ] از حاضر و آماده بودن جوان براى کارزار . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 فروردین 15 , ساعت 5:41 عصر

تولید برچسب هولوگرام کارآمد

برچسب هولوگرام محصول، محصول شما را شرح می­دهد و همچنین کمک می­کن که از محصولات رقیب در قفسه­ ها متمایز شود.در زمان ایجاد برچسب هولوگرام محصول، قوانینی برای دتبال کردن وجود ندارد و گزینه­ های زیادی در چیدمان، اندازه، شکل، رنگ و غیره وجود دارد. با این حال، دنبال کردن بعضی راهنماها قطعا می­تواند باعث یک طراحی خوب در برچسب هولوگرام محصول شود و نهایتا فروش بیشتر در تجارت شما را در پی دارد.

این مقاله جنبه­ های اصلی ایجاد یک برچسب هولوگرام محصول موثر را بازگو می­کند و سر فصلهایی فراهم می­کند که شما می­­توانید از آن در طول پروسه­ طراحی استفاده کنید.

رنگ نقطه ­ای در مقابل چاپ رنگی کلی بر روی هولوگرام

مستقیما مرتبط با مطالب بالا، شما باید به این  فکر کنید که می­خواهید برچسب شما چاپ رنگی نقطه­ ای باشد یا رنگی کامل (پروسه یا CMYK هم نامیده می­شود) با رنگ نقطه ­ای، شما محدود به انتخاب یک، یا دو یا سه رنگ هستید. در این نوع چاپ، شما ممکن است فقط جوهر مشکی در قسمت چاپ شده داشته باشید، یا جوهر مشکی آبی و یا مشکی و قرمز و آبی. چاپ تمام رنگی پیچیده تر است و همه­ چهار رنگ چاپی در آن استفاده می­شود.) Cyan, Magenta،زرد و مشکی( که با هم مخلوط می­شوند تا قطعه­ های چاپ شده را ایجاد کنند. چاپ تمام رنگی مانند یک تصویر است.

چاپ نقطه ­ای به طور سنتی گزینه­ ارزانتر است ولی بعضی از برچسبهای هولوگرام تمام رنگی از نظر قیمت قابل رقابت هستند. بسیاری چاپ کننده ­ها آپشنهای متعددی برای برچسب هولوگرام محصول با استفاده از گزینه­ های رنگ نقطه ­ای و تمام رنگی ارائه میی­­دهد.

نرم افزار طراحی برچسب هولوگرام

اولین گام در ایجاد برچسب هولوگرام محصول تصمیم گیری این است که کدام نرم افزار در پروسه­ طراحی استفاده شود. گزینه­ های نرم افزار طراحی گرافیکیهولوگرام خوبی موجود است (Adobe InDesign,PagePlus,CorelDraw,Adobe illustrator,Xara designer Pro,Microsoft publisher). بهترین توصیه­ای که ما اینجا می­توانیم به شما بدهیم انتخاب یک نرم افزاری است که شما با آن راحت هستید. مهم است بدانید هرکدام از نرم افزارهایی که شما انتخاب می­کنید باید توانایی ذخیره/اکسپورت کارهای شما بعنوان (EPS (ٍEncapsulated Post Script)یا PDF Portable Document Format) را داشته باشد.این مورد بسیار مفید خواهد بود اگر شما توانایی تبدیل همه­ فونتها در فایل طراحی به طرح کلی/منحنی را داشته باشید(تبدیل فونت به طرح کلی،همه­ فونتها و متنهای شما را به فایلهای شکلی و گرافیکی تبدیل می­کند و تضمین می­کند که در زمان ارسال به پرینتر همه­ متنها همان جوری که شما می­بینید باقی بمانند).به این دلایل،ما Adobe illustrator را برای ایجاد برچسب هولوگرام محصول به شما پیشنهاد می­کنیم.

 رنگهای مورد استفاده در تولید هولوگرام

رنگهای مورد استفاده در برچسب هولوگرام خیلی مهم هستند چون مستقیما می­توانند تصمیم خرید خریدار را احت تاثیر قرار دهد ولی چندین فاکتور هست که باید در زمان انتخاب رنگ برچسب هولوگرام در نظر گرفته شود. برای مثال شما باید رنگ ظرف خود را در نظرر داشته باشید،اگر ظرف شما شفاف است شما باید رنگ محصول خود را در نظر داشته باشید، اگر شما می­خواهید که برچسب هولوگرام شما تاثیر منفی در این زمینه نداشته باشد.

بطور سنتی، قرمز و زرد رنگهایی هستند که مشتریان را برای خرید تحریک می­کنند ولی همیشه بهترین گزینه نیستند. خوشبختانه، شما قرار نیست همه­ تصمیمات را خودتان بگیرید. چندین ابزار آنلاین خوب وجود دارند که می­تواند در تصمیمات برچسب هولوگرام محصوب به شما کمک کند. ColorBlender , Adobe Kuler دو ابزاری هستند که توصیه می­شود ولی گزینه­ های دیگری هم هست.

و دوباره،بیاد داشته باشید که شما می­خواهید محصولتان در قفسه­ ها در مقایسه با محصولات رقیب، متمایز باشد. پس انجام تحقیقات/تحلیل رقابتی در فروشگاه­های محل می­تواند فکر خوبی باشد-قبل از پروسه­ طراحی برچسب هولوگرام محصول.

 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ